سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بسم رب المهدی(عج)

 

 

  السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

                 السلام علیک یا اباالفضل العباس(ع)

                     السلام علیک یا علی بن حسین سید الساجدین(ع)   

                                       السلام علیک یا بقیه الله، اباصالح المهدی(عج)

  

  این ایام خجسته را خدمت همه ی دوستان همکلاسی تبریک عرض می کنم...ان شاالله که ایام به کامتون باشه.

                                                                    "مارو هم دعاکنید"


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:شعبان,تبریک, ] [ 10:21 ] [ ]

من گله مندم

عجب دور و زمونه ای شده. می زنن روحانی مملکت رو لت و پار می کنن هیچکس هم نیست کاری کنه. آقای لاریجانی ما گله مندیم. از دستگاه قضایی شکایت داریم. از مومن و کافر شاکی هستیم. دلمان پر است. قضیه ی خمینی شهر را حل کنید تا خودمان حلش نکرده ایم. برنامه مردان آهنین را تمام کنید. عید به عید ملت را می کشانید پای تلویزیون که قهرمان بسازید یا قاتل ؟؟؟؟

   من گله مندم از این وضع. دستگاه قضایی با هیچکس برخورد صریح نمی کند . منظورم سران فتنه نیست که دیگر انقدر گفتیم بگیریدشان زبانمان مو درآورد، منظورم این اراذل و اوباشی است که در خیابان ها می گردند و کسی نیست بگوید بالای چشمتان ابروست.

   مومن صدایش درنمی آید چرا؟؟؟؟؟؟ ایمان که فقط به نماز خواندن و روزه گرفتن نیست!!  از دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد هم هیچ نمی گویم که باعث عصبانیت بعضی ها نشود. دیگر از دیوار خانه هایمان هم می ترسم که جلوی چشمان نامحرم را نمی توانند بگیرند. از خوابگاه و مسیرهای رفت و آمد هم همینطور. اصلا شاید دیوارها خودشان نامحرمند.

از آقای ضرغامی هم شکایت دارم که با پول بیت المال و صرف هزینه های کلان برای برنامه ی بی محتوای سیمرغ (که قبلا از شبکه سه پخش می شد) باعث گنده شدن یک عده مزدور شده (حسینی خائن) و حال باید تاوانش را نظام بپردازد. می خواهید چیکار؟؟؟ فرهنگ را می گویم که آنقدر ساخته نشد باید منتظر بدتر از اینها هم بود.

برای خواندن دنباله متن به ادامه مطلب رجوع کنید.

ترس . وحشت . خمینی شهر. دستگاه قضایی . مردان آهنین . خانواده


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:تجاوز , قتل , نا امنی , دستگاه قضایی , مردان آهنین , قرایی , سکوت , فریاد , , ] [ 11:49 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

با سلام و درود به همه دوستان و بزرگواران.

نه قصد زدن حرف سیاسی دارم و نه حوصله شنیدن تحلیل های سیاسی. فقط چون در ایام فاطمیه به سر می بریم خواستم متنی رو که به نظرم زیبا و البته به حق اومد واسه شما هم بذارم که استفاده کنید.

خدا قبول کنه انشالله........


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:منبر حسن , منصور ارضی , مداحی , فحاشی , بی ادبی , دولت, ] [ 14:8 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

Alternative content


قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو